RSS
Magazín Broukservis JMK

Sezona 2011

Sezona 2011

Letos jsme začali 23. dubna, bohužel právě v termínu vítkovského sprintu, ale auto bylo připraveno a na dvou židlích se současně sedět nedá. Prioritou byly Kosice. Technická přejímka byla formalitou. Seznamovací trénink proběhl bez problémů, start do první bodované rozjížďky byl odmávnut krátce po půl desáté. V prvních dvou rozjížďkách jsme obsadili shodně třetí místo, třetí jsme bohužel nedokončili. Na vině nebyla technická závada, ale těsně před startem se pořadatel rozhodl trať pokropit. Rallycrossovému obutí naší buginy však vyhovovala spíše suchá trať, na mokré pak gumy nefungovaly vůbec. Drobné technické problémy se nám nevyhnuly, zejména po několika obdržených ranách na trati.

Do finále postoupilo osm aut a výsledky z rozjížděk nám určily třetí řadu na startovním roštu. Povedený start nám zajistil na konci startovní rovinky druhé místo. Bohužel z vnitřní strany zatáčky se nedalo vyjet tak rychle jak bychom si představovali, a tak jsme se po výjezdu ocitli až na sedmé pozici. Ke vší smůle se nám v jednom kole zablokovala dvojka v převodovce. Trať byla víceméně suchá a dalo se tak nasadit ke stíhací jízdě. Náskok čela startovního pole byl však již značný, a konečné páté místo bylo asi maximum možného.

Příští závody se jedou na evropské trati v Nové Pace 14. května.

Odjezd na závody
Odjezd na závody
Po ranním rituálu, odjezd 5:30 ráno.
Na místě
Na místě
Mechanik Viktor provádí po složení auta v depu vizuální revizi před volným tréninkem.
Po první rozjížďce
Po první rozjížďce
Zadní blatníček jsme už hledali marně.
Po druhé rozjížďce
Po druhé rozjížďce
Další blatníček fuč a tentokrát to odnesla i brzdová trubka, hlídáme stav kapaliny.
Po nedokončené třetí rozjížďce
Po nedokončené třetí rozjížďce
Moře bláta a nabalené pneumatiky s moc jemným vzorkem, který se nestíhal čistit.
Před finále
Před finále
Ustaraný pohled mechanika Honzy. Pokropí, nepokropí?
Před finále
Před finále
Na startovním roštu. Naše bugina v pozadí, na vnitřní stopě.
Před finále
Před finále
Pět vteřin do startu, pak se rozsvítí červené světlo a jedeme!
Po finále
Po finále
Pozávodový rozbor. Co se povedlo a co méně? Nepovedly se nám akční fotky, protože je vždy co na práci a na focení nezbývá moc času a specializovaná funkce fotografa zůstala tentokrát neobsazena.