RSS
Magazín Broukservis JMK

Cabrio 1302

A znovu něco pro příznivce větru ve vlasech. Původně ve fialovém, naleštěném kabátku, který se snažil zakrýt dosti podstatnou korozi. A tak šup s kabátem dolů a zase odznova.

Šasi
Šasi
Díky výztuhám pod prahy ještě drželo pohromadě, ale skutečně už jen silou vůle.
Pedálová příčka
Pedálová příčka
Taky moc pěkná, ale naštěstí jen rezavá, bez záplat.
Přední sloupek zevnitř
Přední sloupek zevnitř
Aneb jak to udělat, aby to drželo pohromadě a nezatékalo. Kartuše PU pěny a je opraveno! Žádná věda pro medvěda, pardon, pro klempíře.
Přední sloupek zevnitř II.
Přední sloupek zevnitř II.
Stejně úspěšně proběhla aplikace i na druhé straně auta.
Další auu!
Další auu!
Tentokrát v zadní části karoserie. Určeno k amputaci.
Zadní část prahu
Zadní část prahu
Značně rozložená a to až tak, že se nám propadla na kozách. Opatrnosti není nikdy dost.
Zadní příčka
Zadní příčka
Ta už tu není. Po vyřezání se objevil kdysi záplatovaný zadní podběh. Už se zkrátka maká a začíná to být vidět.
Druhá strana
Druhá strana
A tady už se taky řezalo.
Pohled zezadu
Pohled zezadu
Rezavá symfonie pod trojúhelníkem za dveřmi. Vyřezat- vysochat- zavařit. Takhle napsat to jde docela rychle!
Zadní podběh
Zadní podběh
Zčásti již vyvařen chybí ještě část přiléhající k prahu. Vše řádně očištěno a připraveno pro nátěry.
Trojúhelník za dveřmi
Trojúhelník za dveřmi
Bude pochopitelně nahrazen novou reparaturou. Dutina pod ním natřena základem a až proschne dostane ještě vrstvu syntetiky.
Vana rezervy
Vana rezervy
Dle množství rzi lze usoudit, že se rezeva často koupala. Všechno přijde pryč!
I příčka nad pedály
I příčka nad pedály
Co z toho předku jenom zbyde?
Co z toho předku jenom zbyde?
Přední podběhy v troskách
Přední podběhy v troskách
Složité výztuhy polosamonosného podběhu jsou dost složité. Každý náznak rzi proto vyžaduje péči a pozornost.
Druhá strana
Druhá strana
Zhruba stejný stav. Vynechané místo může znamenat znehodnocení celé práce. Koroze je prostě potvora!
Zde po otevření
Zde po otevření
A takhle to vypadá, když vyříznete skoro zdravý vnější plech podběhu. Jukne na vás něco, co kdysi bylo plechem.
Tady už to vypadá líp.
Tady už to vypadá líp.
Vyčištěno a zjištěn pravý stav věci. Teď se musí vyspravit nosná část Mc Phersonu.
Těsně před uzavřením
Těsně před uzavřením
Už je skoro hotovo, alespoň tady. Jinak je tu ještě práce ažaž.
Máme zavřeno!
Máme zavřeno!
A zase otevřeno!
A zase otevřeno!
Jak řečeno předek půjde pryč. Špičky podběhů v rekonstrukci, evergreen všech renovací- dělají se vždycky.
Přední podběh znovu
Přední podběh znovu
Takže středy podběhů už máme, špičky taky, zbývá nám díl přiléhající ke sloupkům dveří. I zde patrná koroze dutin, vyžadující péči a pozornost.
Příznivější pohled
Příznivější pohled
Vyspravením sloupku dveří pomalu finišují práce na podbězích.
Malé kouzlo
Malé kouzlo
Práce pokročila a cabrio už má novou celou přední část. Rezerva a celý budoucí obsah kufru už se nemusí bát nedobrovolné koupele.
Čumec z jiného pohledu
Čumec z jiného pohledu
Finále karoserie
Finále karoserie
Detail šasi
Detail šasi
Vyčistěno, vyglancováno, vše je jasné. Chybějící části doplnit, vybrousit, atd.
Podlaha kompletní
Podlaha kompletní
Koroze poražena! Vše je jak má být, jdeme nastrojovat.
Šasi přední část
Šasi přední část
Šasi zadní část
Šasi zadní část
A máme pohromadě obojí. Jenom každou část trochu na jiném místě. To nás zase budou bolet záda při kompletaci. Budka je dost těžká.
Máme hotovo
Máme hotovo
Karoserie je na šasi, nasadit přední kola a jedém- směr lakovna!
To je mazec!
To je mazec!
Zase kouzlo a brouček zlatohlávek je z lakovny zase doma a čeká ho nastrojování.
Bez zadních kroVWek
Bez zadních kroVWek
...a s nimi
...a s nimi