RSS
Magazín Broukservis JMK

VW BUS

Na vyšší kapacitu přepravy jsme do teď nějak pozapomněli. Ale i většího brášku brouka máme rádi a jen to, dlouho nebyla na busících větší práce, nám zabránilo ve tvorbě seriálu. Teď to tedy napravujeme a nabízíme střední opravu karoserie. Kdo jste neviděl Buse bez předního čela, račte dále. Čeká Vás Bus v nedbalkách.

Známé místečko
Známé místečko
Za předním kolem, v podběhu je ono, všem busařům známé a proklínané místo, kde každý Busík rezne, rezne, až prorezne. Dvě fotky z léčby, zde.
Známé místečko
Známé místečko
Před zadním podběhem...
Před zadním podběhem...
Za zadním podběhem...
Za zadním podběhem...
...koroze nesmí stát nebo nebudu hrát, už jdu!!!
S flexou, svářečkou, štětcem a barvami. Pečlivé nátěry a po dokončení všech oprav vrstva plastizolu respektive vosku na dutiny, to je spolehlivá ochrana před dalším šířením koroze.
Opraveno!
Opraveno!
Taky opraveno.
Taky opraveno.
A teď to slíbené přední čelo
A teď to slíbené přední čelo
Asi jen nenapravitelný optimista by doufal, že těmto partiím se koroze vyhýbá. Kolem těsnění předního okna často teče a jenom nerado vysychá. Výsledky hnilobného procesu cudně kryje palubní deska a tak když se nos Buse takhle otevře, nestačíme se, leckdy, divit.
A teď to slíbené přední čelo
A teď to slíbené přední čelo
Po očištění dráťákem. To je pohled! Zvenku nic nenaznačovalo rozsah koroze, inu překvápko jako hrom.
A teď to slíbené přední čelo
A teď to slíbené přední čelo
Tak tady drželo- nedrželo přední okno. Razantní zásah byl už více než nutný.
A teď to slíbené přední čelo
A teď to slíbené přední čelo
Hotové, vyřízené! Očištěno, vyvařeno, začištěno a natřeno. Teď opatrně navařit nové čelo a Busík bude mít nosík zas jako za mlada.
A teď to slíbené přední čelo
A teď to slíbené přední čelo
Kouzlo dokonáno, tady je.
A teď to slíbené přední čelo
A teď to slíbené přední čelo
Zde v pohledu z boku.
Když nevíš kam stoupnout.
Když nevíš kam stoupnout.
Tak je asi nejlepší vytrhat podlahu a udělat novou. Ještě by se dalo podle téhle fotky namalovat na trosky stávající podlahy umístění nosníků, to však nelze doporučit těm kdož necestují v gumovkách. Tak radši vytrhat a vyvařit novým plechem.
A zase kouzlo
A zase kouzlo
Tak tady už je hotová, jen co uschne základovka, natřeme vrchní barvou.
Jakoby se stalo
Jakoby se stalo
Tady už pak chybí jen podlahová krytina, ale ta přijde až úplně nakonec. Krásná nová podlaha.
I šoupačky jsou príma.
I šoupačky jsou príma.
Co vyhlodáno korozí a kudy zatékalo, zalepilo se a hotovo. Vyřezat a nahradit novým plechem.
Asi takhle
Asi takhle
Jen ještě chybí dodělat lem pro těsnění okna a natřít.
Přední dveře před operací...
Přední dveře před operací...
...a před dokončenímm
...a před dokončenímm
Detail na konec.
Detail na konec.
Nejezdí to, jen to brzdí a navíc to není vidět. Ale rezne to také a když už se to dělá, tak pořádně. I brzdy pečlivě čistíme a natíráme.
Busík po laku
Busík po laku
Elegantní a slušivá kombinace barev.
Autolak.
Autolak.
Ještě jeden malý doplněk, v podobě rezervy s ochranným převlekem.
Busík s Buggynou.
Busík s Buggynou.
Buggyna čeká na kompletní opravu, sice po laku, ale dost zprzněná.